Kellot ja korut ovat jälleen yleisön nähtävissä!

28.06.2020

Suomen Kellomuseo avaa ovensa yleisölle 2.6.2020 kello 11

Suomen Kellomuseo avaa ovensa yleisölle 2.6.2020. Kävijöiden ja henkilökunnan turvallisuus on otettu huomioon monin tavoin. Museolla noudatetaan turvavälejä ja näyttelyn kulkusuunta on yhteen suuntaan. Museoon tullaan sisään EMMA Shopin puoleisesta ovelta ja ulos kuljetaan kahvilan puoleiselta ovelta – näin turvaamme kaikkien liikkumisen turvavälit huomioiden. Ottamalla yhteyttä WeeGeen Infoon voit välttää mahdolliset ruuhkatilanteet. Tilat siivotaan THL:n antamien ohjeiden mukaisesti ja käsien desinfiointi on mahdollistettu ympäri Näyttelykeskusta.  Jos sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta turvallisuuteen liittyvistä asioista, olethan yhteydessä henkilökuntaan tai WeeGeen asiakaspalveluun.

Suomen Kellomuseo avasi maaliskuun alussa kokoelma-näyttelyn, jossa on esillä viimeisimpiä lahjoituksia museolle. Näyttelyssä on esineitä, joita ei ennen ole ollut yleisön nähtävillä. Tony Granholm – Elämäni esineissä ja piirustukissa -näyttely on avoinna 2.8.2020 asti. Granholmin elämäntyönäyttelyssä on esillä hänen uniikkitöitään, sisältäen muun muassa monille tunnettuja Kalevala -koruja.

Keskusteluopas on paikalla kesälauantaisin kello 11-17 ja heinäkuussa ti-la 11-17.

Lämpimästi tervetuloa Kellomuseoon arvokkaan historian, upeiden kellojen ja säihkyvien korujen pariin!